WYNIKI SZKOLNEGO KONKURSU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO „UCZEŃ PODWÓJNIE WYJĄTKOWY” DLA UCZNIÓW - DYSLEKTYKÓW Z KLAS IV I V Z OKAZJI „EUROPEJSKIEGO TYGODNIA ŚWIADOMOŚCI DYSLEKSJI”
W piątek 11.10 2019 w naszej szkole odbył się Szkolny Konkurs z Języka Angielskiego „Uczeń podwójnie wyjątkowy”.
Celem konkursu było:
- propagowanie osiągnięć dzieci posiadających opinię Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej o ryzyku występowania dysleksji i dysleksji,
- doskonalenie umiejętności wykorzystywania zdobytej wiedzy,
- doskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach i uświadomienie uczniom ich mocnych stron,
- zachęcanie do systematycznego zdobywania wiedzy,
W konkursie udział wzięło 8 uczniów klas IV-V z naszej szkoły. Uczniowie pisali test 45 minut. Obejmował on takie zagadnienia jak rozumienie tekstu pisanego, umiejętność odpowiedniego zareagowania w danej sytuacji, znajomość form czasów oraz słownictwa z różnych dziedzin.
Laureatami konkursu zostali:
I m-ce Antonina Lewińska IV b
II m-ce Laura Goss Vc ex aequo
II m-ce Amelia Stanisławska Vc
Nagrody główne i dyplomy otrzymują uczniowie, którzy zajęli I i II miejsca. Pozostali uczniowie biorący udział w konkursie otrzymali dyplomy okolicznościowe oraz drobne nagrody rzeczowe. Sponsorem nagród było: Polskie Towarzystwo Dysleksji. Rozdanie nagród nastąpi na najbliższym apelu z okazji imienin Naszej Szkoły.
Zwycięzcom konkursu bardzo gratulujemy i życzymy powodzenia w kolejnych rozgrywkach językowych.